Случвало ли ви се е да се обидите от посланието или подтекста в реклама на фирма, чийто продукт ползвате? За човек, който почти не гледа телевизия, почти не слуша радио, не клика на над 99% от рекламните послания в Интернет, чете само реклами с повече текст в печатните издания, не обръща почти никакво внимание на външната реклама - се обиждам твърде често на елементаризма, който мнозина рекламодатели натрапват на потребителите си, посредством рекламните си послания.
Навярно той намира място в средствата за масова информация, благодарение на невероятната съзидателност на собствените отдели или на отделни ръководители на фирми, когато се опре до рекламното лице на фирмите им. Къде от беднотия, къде от простотия много фирми създават рекламни безумия, които могат да погребат всяка идея и продукт.
Към горните хаотични мисли ме насочиха размислите, за бъдеща рекламна стратегия на фирмата в която се трудя. Повелята е да се придържаме към масата, да сме като другите. На топличко, а инак когато броим резултатите ще се гледаме лошо и ще се питаме на висок глас.
И тъй, утре ми е ден за отчет, анализ и предложения. Ще бистрим моя принос към фимата, както и бъдещите инвестиции в нет рекламата.
Няма да се дам и ще откажа някоя пошлост, ако е гарга да е рошава, аз да не съм комарджия?
Що да не играя покер с нея? Виж я - красива като предницата на Газ-ка.
Еротична.
Интелигентна и предизвикателна.
Толкова ли нямат пари от компанията за спортни залози, че да платят за снимките на някое хубаво момиче като това?
Или се предполага, че спортни залози правят само полуслепи чалгаджии, които ровят в Интернет на много ракии/водки/бири?
Няма коментари:
Публикуване на коментар