вторник, юни 12, 2007

Съвременните големи магазини са създадени от мулти национални корпорации. Техните психолози и маркетолози от много време са наясно с модела на поведение на жените и мъжете в магазините им. Затова и са изградили стратегията си върху по-печелившият модел - женският.

Стратегия - жената откривател
- след като помогнали в откриването на радиоактивността жените решили, че за следващите сто години са преизпълнили плана и се впуснали откриване на парцалки, очилца, диети, йога и ... кашкавал!

Цъ, не ме хапете, и аз съм хора! Обяснението.

Гледки... всички знаем, че добрата домакиня купува само най-доброто за себе си, челядта и мъжчето. Следователно тя трябва да прерови рафта, щанда, магазина, но да открие най-гоцкия, твърд и жълт кашкавал! Какво са 15 минути изследване върху споменатите качества в името на каузата - най-гоцкия кашкавал за семейството!

Мъж пред щанд държи безпомощно нещо и със загрижен поглед разговаря с благоверната. Не питайте от де знам, и аз съм хора знам какво предизвиква овчия поглед у мъж пред щанд. Той ЗНАЕ, че "някакво" олио и "нещо" за ядене съвсем не са това което са. Също като совите в онзи филм.

Изводите. Ах ваша коварност, Той знае, че ако не слуша Тя ще изпаднете в едноседмичен главоцеп или не дай си Боже - някаква планетарно-космическа-астрологическа депресия и тогава - цък - отиде му 1/3 от кефа да живея с Тя.

Призив: Хора, четете женски списания, може вашата Тя да не си харесва "едни сандалки в мола", може и да не ви се цупи `щото Кайена не е твой, ама вервайте ми, вашата Тя е жена и магазините са направени за нея. Така, че ако ако не ви се губи в магазина и не ви се стои на сухо слушайте жените и четете женски списания.